Ste neprihlásený

Akcie

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Zásady a postup pri vybavovaní reklamácií vychádzajúce z občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. , živnostenského zákona č. 455/1991 Zb., Obchodného zákonníka 513/1991 Zb. a Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov.

V zmysle vyššie uvedených zákonov v znení neskorších predpisov vydáva spoločnosť MARIE s.r.o., Hviezdoslavova 342, prevádzka: Závodná 957, 027 43  Nižná, IČO : 36390861, Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina ,Odd. Sro, Vložka číslo 12099/L

REKLAMAČNÝ PORIADOK , ktorým spotrebiteľa informuje o rozsahu, podmienkach a spôsobe uplatnenia zodpovednosti za vady tovaru (ďalej len „reklamácia“) vrátane údajov o tom , kde možno reklamáciu uplatniť.

Zodpovednosť za vady predanej veci

§619 Občianskeho zákonníka – predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebovaním. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (ďalej len „záruka“).

Predávajúci nezodpovedá za vady:

  • Ktoré si spotrebiteľ (ďalej len „kupujúci“) spôsobil sám  a ktoré boli spôsobené neodborným zaobchádzaním (neodbornou výmenou, montážou, inštaláciou).
  • O ktorých kupujúci pred prevzatím tovaru vedel.
  • Pre ktoré bola dojednaná nižšia cena.
  • Ktoré vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebovania tovaru, jeho nesprávnym či nadmerným používaním, nesprávnym ošetrovaním, nesprávnym servisom.
  • Nesprávnym použitím prídavných zariadení iných ako predpisuje výrobca alebo po uplynutí doby životnosti.
  • Ktoré boli spôsobené zásahom neoprávnenej osoby do tovaru alebo jeho súčasti.

Z hľadiska životnosti nášho tovaru, ktorý sme mechanicky upravili (cylindrická vložka, kľúče ) je dôležité vymeniť, montovať, inštalovať a používať ich s dostatočnou odbornou spôsobilosťou podľa návodu na použitie/ ošetrenie ( premazávať, čistiť podľa návodu a i.)

Pozn. e-shop - Vždy pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty/ kuriérska spoločnosť odporúčame zákazníkovi, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.

Postup v prípade reklamácie : kupujúci reklamovaný tovar zašle na vlastné náklady na poštovú adresu firmy MARIE s.r.o., Hviezdoslavova 342, 027 43 Nižná. (Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie uhradí predávajúci.)  Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar, originál záručný list resp. kópiu faktúry, reklamačný list s popisom závady a kontaktné údaje kupujúceho (adresa, telefonický kontakt) . Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.